Jump to content
Brian Enos's Forums... Maku mozo!
Sign in to follow this  
joad58_847

I Hope

Recommended Posts

Forty Two!

...and don't forget your towel.

Also, remeber a bag of peanuts. The salt helps with the aftereffects.

Jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

"The regular early morning yell of horror was the sound of Arthur Dent waking up and suddenly remembering where he was......."

Share this post


Link to post
Share on other sites

"That's how it begins; the ooing and awing. Then comes the running and screaming."

Share this post


Link to post
Share on other sites
I just think it is hilarious that you are still clicking on this thread and then going to the trouble of posting.

LMAO.

This was Flex's third post and he thinks it's hilarious we are still clicking on this thread and then going to the trouble of posting. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is there some reason why I fished my way through all of this?

You came here to find answers??? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is there some reason why I fished my way through all of this?

You are very bored and have had a few???

Makes you feel superior to view all the posts of the (us) idiots?

You are mentally challenged and or deranged and find this amusing?

:huh::huh::huh::P;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is there some reason why I fished my way through all of this?

Yes. Now tell us what it is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kinda like the energizer bunny.

It just keeps going, and going, and going....

dj

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kinda like the energizer bunny.

It just keeps going, and going, and going....

dj

A female friend of mine told me...

If you put the batteries in backwards, the Energizer Bunny keeps coming and coming and coming ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kinda like the energizer bunny.

It just keeps going, and going, and going....

dj

A female friend of mine told me...

If you put the batteries in backwards, the Energizer Bunny keeps coming and coming and coming ;)

Got a phone #?

Share this post


Link to post
Share on other sites

If your father was a lawn mower and your mother was a sewing maching, how many donuts would it take to build a doghouse......... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
i have arrived and i must say, i'm more dumb now than when i started reading this thread.

thanks :)

I didn't no that was even possible :lol::P:P

Edited by John Baier

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Maybe it means: you're the evil man, and I'm the righteous man, and Mr. 9mm here, he's the Shepard protecting my righteous ass in the Valley of Darkness. Or, it could mean: you're the righteous man, and I'm the Shepard, and it's the world that's evil and selfish. I'd like that, but that sh** ain't the truth. The truth is: you're the weak, and I am the tyranny of evil men. But, I'm tryin', Ringo, I'm trying real hard to be the Shepard."

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Maybe it means: you're the evil man, and I'm the righteous man, and Mr. 9mm here, he's the Shepard protecting my righteous ass in the Valley of Darkness. Or, it could mean: you're the righteous man, and I'm the Shepard, and it's the world that's evil and selfish. I'd like that, but that sh** ain't the truth. The truth is: you're the weak, and I am the tyranny of evil men. But, I'm tryin', Ringo, I'm trying real hard to be the Shepard."

B)

Yep! B)

What a movie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
i have arrived and i must say, i'm more dumb now than when i started reading this thread.

That's an accomplishment!!! ;):P

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wacko: Finally the butter hath melted on the caterpillar and all attempts at transmogrification have been conducted into tyrannical algorythms!!!! :wacko: Edited by Condition 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
If your father was a lawn mower and your mother was a sewing maching, how many donuts would it take to build a doghouse......... :lol:

Do you drive to work or carry your lunch?

Is it further to New York or by bus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's a non-stop disco....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kinda like the energizer bunny.

It just keeps going, and going, and going....

dj

A female friend of mine told me...

If you put the batteries in backwards, the Energizer Bunny keeps coming and coming and coming ;)

Got a phone #?

867-5309

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kinda like the energizer bunny.

It just keeps going, and going, and going....

dj

A female friend of mine told me...

If you put the batteries in backwards, the Energizer Bunny keeps coming and coming and coming ;)

Got a phone #?

867-5309

http://www.876-5309.com/

http://www.vh1.com/shared/droplets/util/tr...trackId=1311451

Edited by j2fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...