habba8

50th Post

88 posts in this topic

This is officially my 50th post. I no longer feel like a beginner, yay!

I am somebody.

A little goofy too!

Happy Shooting everyone!

?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Congratulations.post-22108-0-56653100-1433970905_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

quick post something for sale....

:) just kidding congrats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Congrats! Still slowly getting there. Been busy reading all the good info on here.

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is officially my 50th post. I no longer feel like a beginner, yay!

I am somebody.

A little goofy too!

Happy Shooting everyone!

?

And here we are today and you only have 58! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is officially my 50th post. I no longer feel like a beginner, yay!

I am somebody.

A little goofy too!

Happy Shooting everyone!

?

And here we are today and you only have 58! :)

I guess you're a reader not a writer! lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Now I feel important!

I'm choosing my words very carefully.

lol

?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Congrats on 50... this is my first - that counts!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Congrats.....i have a long way to go!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Congrats.....i have a long way to go!!

You won't believe this, but I too, started with just one post...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I thought you started with 0 !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope. Until I posted, I had not started.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice work! You have given me the courage to give it a go..... and I have been a member since 2012. lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welcome to the posting side of the Forums, Matt229. You've got 4 years of posts to catch up on. :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welcome to the posting side of the Forums, Matt229. You've got 4 years of posts to catch up on. :cheers:

HAHAHA. Believe me, there's a LOT to learn on this sight. Cheers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Congrats

Something to look forward to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is a blatant post whoring post.

Yes sir it is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now